Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Wat leuk dat je een bestelling bij ons wil plaatsen! Hierbij kort een uitleg over hoe je dit het beste kunt doen:
Stap 1: Plaats de items die jij graag wil shoppen, in de winkelmand!
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’.
Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. Heb je een account? Dan kun je inloggen met het e-mailadres daarvan en dan worden de gegevens al voor je ingevuld.
Stap 4: Kies een gewenste betaalmethode. Je hebt hierbij de keuze uit verschillende betaalmethodes zoals onder andere iDeal, Creditcard of Afterpay. Klik hierna op nu betalen.
YES! De bestelling is geplaatst en we zullen deze zo snel mogelijk naar je opsturen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Controleer altijd zorgvuldig je bestelling en gegevens voordat je deze definitief afrondt. Is er toch iets misgegaan? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! We kijken graag wat we nog voor je kunnen doen.
Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, creditcard (Visa/Mastercard), Bancontact en Trustly.
Verzenden
Moet ik verzendkosten betalen?
Ja, voor bestellingen onder de €100,- rekenen wij verzendkosten.
Plaats je een bestelling van €100,- of meer, dan betaal je geen verzendkosten binnen Nederland.
Wat kost verzending buiten Nederland?
Voor het verzenden van een pakket buiten Nederland hanteren wij de volgende bedragen:
- België € 9,50
- Duitsland € 9,50
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Heb je je bestelling op een werkdag vóór 15:00 uur geplaatst? Dan verzenden wij deze nog dezelfde dag! Wij verzenden van maandag t/m vrijdag.
De levering duurt doorgaans 1 tot 3 werkdagen. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele vertragingen bij de bezorgdienst.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace van DHL
Retour
Ik wil mijn artikel omruilen, hoe werkt dit?
Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen. Je kunt het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Wat zijn de voorwaarden voor een retourzending?
- Meld je retour aan via de mail die je van ons hebt ontvangen.
- De retourzending moet binnen 14 dagen worden verzonden.
- Producten moeten ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking teruggestuurd worden.
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
- Verzegelde producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd na openen.
- Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten.
- Producten waarbij op de productpagina specifiek is aangegeven dat retourneren niet mogelijk is.
Hoe ontvang ik mijn geld terug na een retour?
Na ontvangst van je retour, betalen we binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode.
Overige vragen
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?
In het geval van een beschadigd product vragen wij je om een e-mail te sturen naar info@napzzz.nl. Voeg hierbij een paar duidelijke foto’s van de beschadiging toe, samen met een korte omschrijving en je ordernummer. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op om een passende oplossing te bieden.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Ik wil mijn artikel omruilen, hoe werkt dit?
Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen. Je kunt het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.